Boramed w Warszawie - profesjonalna placówka medyczna
 
+48 22 25 01 577 - Bora Komorowskiego 21 lok. 307
 
+48 22 53 53 600 - Beli Bartoka 8 lok. U/A

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Pacjent ma prawo do dostępu do
dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń
zdrowotnych.

Dokumentacja medyczna udostępniana jest Pacjentowi lub jego przedstawicielowi
ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez Pacjenta.
Placówka BORAMED CENTRUM MEDYCZNE nie pobiera opłaty za udostępnienie
dokumentacji medycznej po raz pierwszy.

Forma złożenia wniosku o wydanie dokumentacji medycznej jest dowolna- ustna, mailowa,
pisemna.

W celu usprawnienia procesu i przyspieszenia przygotowania prosimy jednak o wypełnienie i
dostarczenie/przesłanie wniosków:

Udostępnienie dokumentacji może nastąpić w jeden ze wskazanych sposobów:

  1. poprzez zapewnienie wglądu w placówce Boramed z zapewnieniem możliwości sporządzenia
    notatek lub zdjęć;
  2. poprzez sporządzenie wyciągu z dokumentacji;
  3. poprzez sporządzenie odpisu dokumentacji;
  4. poprzez sporządzenie kopii (papierowej/skanu) lub wydruku dokumentacji;
  5. na informatycznym nośniku danych;
  6. poprzez wydanie oryginału za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, jeśli zwłoka w wydaniu dokumentacji mogłaby spowodować zagrożenie życia lub
    zdrowia pacjenta;
  7. w przypadku, w którym udostępnienie dotyczy zdjęć rentgenowskich wykonanych na kliszy –
    poprzez udostępnienie za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu.


Wydanie dokumentacji medycznej będzie możliwe po potwierdzeniu tożsamości wnioskodawcy /osoby odbierającej dowodem osobistym lub innym dokumentem urzędowym ze zdjęciem, a także, w określonych przypadkach (udostępnienie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej)- poprzez zadanie pytań weryfikacyjnych.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami- udostępnianie dokumentacji medycznej powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki, tzn. możliwie jak najszybciej.

 

Czas przygotowania dokumentacji - zależy od ilości dokumentacji, ilości wizyt odbytych w Placówce. O kolejności przygotowania dokumentacji decyduje kolejność wpłynięcia wniosków. O gotowej do odbioru dokumentacji informujemy swoich pacjentów.

 

Szczegóły udostępniania otrzymacie Państwo pod numerem telefonu Przychodni. Przepisy prawne odnośnie dokumentacji zawarte są w Karcie Praw Pacjenta.

Badanie opinii i satysfakcji pacjenta https://twoja-opinia-aos.webankieta.pl/

 

Procedura zgłaszania naruszeń przez sygnalistów w Centrum Medycznym Boramed

Przyjęcie przez Centrum Medyczne Boramed Sp. z o.o. procedury wewnętrznej w zakresie dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa o podejmowaniu działań następczych stanowi wypełnienie obowiązku określonego w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 24 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz.928). 

 
Jakie naruszenie można zgłosić?

Naruszeniem, które może zgłosić Sygnalista jest działanie lub zaniechanie niezgodne z prawem lub mające na celu obejście prawa dotyczące w szczególności: korupcji, usług, produktów i rynków finansowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, zdrowia publicznego, ochrony konsumentów, ochrony prywatności i danych osobowych, bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych, interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela. Szczegółowy zakres spraw objętych możliwością zgłoszenia reguluje powyższa ustawa.

 
Kanały zgłoszeniowe dla sygnalisty
  • telefonicznie – pod numerem: +48 22 417 01 01 dedykowanym tylko do dokonywania Zgłoszeń; Zgłoszenie jest nagrywane, zgłoszenia telefoniczne mogą być dokonywane od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 15.00
  • elektronicznie – na adres:  naruszenia@boramed.pl
  • pocztą tradycyjną – na adres Spółki: Centrum Medyczne Boramed Sp. zo.o., ul. Bora-Komorowskiego 21 lok 307, 03-982 Warszawa, z dopiskiem: „zgłoszenie naruszenia – poufne”
  • osobiście – w trakcie bezpośredniego spotkania z rozpatrującym Zgłoszenie
 
Klauzula o przetwarzaniu danych dla sygnalisty

[Administrator danych osobowych]

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Boramed Centrum Medyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-982) przy ul. Bora-Komorowskiego 21/307. Kontakt z Administratorem jest możliwy w formie pisemnej na wyżej wskazany adres siedziby Administratora.

 

[Inspektor Ochrony Danych]

W sprawach ochrony danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt jest możliwy elektronicznie na adres e-mail:  IOD@boramed.pl lub listownie na adres: Centrum Medyczne Boramed Sp. zo.o., ul. Bora-Komorowskiego 21 lok 307, 03-982 Warszawa z dopiskiem: „Inspektor Ochrony Danych”.

[Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych]

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez Boramed Centum Medyczne w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

1) przyjęcia zgłoszenia o naruszeniu, jego weryfikacji oraz prowadzenia postępowania wyjaśniającego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w związku z przepisami ustawy o ochronie sygnalistów;

2) dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami przez administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; uzasadnionym interesem administratora jest możliwość dochodzenia lub obrony swych praw. 

Podanie danych osobowych w zgłoszeniu jest dobrowolne.  

[Okresy przechowywania danych]

Pani/Pana  dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami, lub do czasu przedawnienia roszczeń. 

[Odbiorcy danych]

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym osobom, podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. 

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.  

[Pani/Pana prawa]

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przenoszenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu na zasadach określonych w RODO. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce. 

W celu realizacji przysługujących Pani/Panu praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych powyżej danych kontaktowych. 

 

 

 

Image

+48 22 25 01 577 - Bora Komorowskiego 21 lok. 307

+48 22 53 53 600 - Beli Bartoka 8 lok. U/A